Donna Celiano

Idag var jag och hälsade på Erika och hennes häst Donna! (första gången faktiskt sen hon tog hem henne!) Jag ska ju ha hand om henne en vecka här snart när erika ska utomlands.. så det är lika bra att åka dit lite nu innan för att få koll på läget. 
 
Hjälpte iaf till med lite stallsysslor, (dom jag klarade av!) Jag har nämligen dragit på mig en ordentlig förkylning med feber och grejer.. Så nu ligger jag hemma och är helt slut! -.-
 
Sen dubbellongerade vi. Jag började och sen fick Erika ta över. Donna är väldigt fin och kan inte sluta se likheter mellan henne och Fancy! Det som är den största skillnaden är att Donna inte har så mycket muskler än och bär sig inte lika bra som Fancy. Sen så är ju Fancy mycket mera riden och ja allmänt finare för tillfället, men tror att Donna kan bli riktigt fin också! 
 
Ska bli kul att se hennes utveckling! :)
 
Bild på Donna & Erika från idag! :)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0