2013

Året har gått och jag tänkte ta och sammanfatta året lite kort. 2013 har varit ett väldigt roligt år med mycket nya utmaningar! 
 
Året började med vistelse på Strömsholm. Nya härliga vänner och fick lära mig super mycket under mina 20 veckor på skolan! Klarade av yrkesprovet vilkt såklart var superskönt, och ja, jag hade faktiskt ganska bra flyt hela kursen! (Även om min häst Nixa var lite busig ibland!)
 
Sen var det sommar, jag jobbade i Skåne på Fenix park några veckor och jobbade även en hel del på Sigtuna Ridskola. Började även rida in Fancy lite mer på allvar. Veckorna i Skåne var otroligt roliga och jag saknar det faktiskt väldigt mycket! Får åka dit och hälsa på Martina nån gång snart igen!
 
 
Under hösten har jag jobbat förfullt med rilektioner och att rida en hel del hästar. har fått många nya elever och jag trivs verkligen med mitt jobb! Fancy har såklart blivit riden hela tiden och går från klarhet till klarhet.
 
Har också hunnit med två utomlandsresor under året. Båda till Turkiet. Ena gången till Side och andra gången till Alanya! Roliga minnen och längtar såklart tillbaka till solen!
 
 
 
Nu pluggar jag på distans på Strömsholm och blev antagen redan i sommras till SRL2! Så i Mars 2014 flyttar jag till härliga Strömsholm igen och tillbringar hela 15veckor där! Annars jobbar jag som ridinstruktör och fått en hel del ridjobb på olika ställen, vilket såklart är superkul!
 
Allt som allt har 2013 varit ett ganska bra och ett väldigt HÄSTIGT år! Hoppas att 2014 blir ännu bättre med nya utmaningar och med ett härligt flyt hela vägen.. Vem vet, jag kanske tar och skaffar en häst efter Strömsholm? Efter SRL2 så anser jag min ridlärarutbildning som klar.. sen kanske jag någongång i framtiden går SRL3, men det får tiden utvisa.. Jag ska efter utbildningen bara försöka komma ut och tävla, få lite resultat och ha ett roligt och lärorikt år!
 

Kommentarer
Postat av: Ida

Vem ska ha hoppkursen och rida Fancy då när du är borta? :)

Kram

2013-12-31 @ 19:11:04
URL: http://idahsttokig.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0