-Rätt idol vinnare?

Egentligen tycker jag inte om att bry mig om sånna "småsaker". Men tycker verkligen idol spårade ut iår! Jag förtsår inte hur Kevin kunde vinna. Okej, han var bättre på själva finalen.. de kan jag nog inte säga så mkt om. Men igenom hela idolresan (förrutom kvalet) har han inte varit på topp. Synd att han vann enligt min mening! men det kanske finns nån därute som faktiskt tycker han är ett bra föredöme som sattsar halvhjärtat på både fotboll och musik. Om jag får tro, så tror jag idolfinalen en av dom sista sakerna man får se honom i inom musikbraschen. 
 
Synd att ingen vann som faktiskt älskar de den håller på med och vill vinna med hela sitt hjärta!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0