- Maskeraddressyr och hopptävling!

Fancy var duktig med Pigg var bara förnamnet. Så jag lät henne galoppera på och få utlopp av sin energi. Sen efter att hon hade fått springa av sig så kunde vi rida ordentligt och hon blev lugn väntade och svarade bra! Hon var väldigt fin helt enkelt! Nu ska jag försöka hålla igång här.. Hon blir ju bara bättre och bättre ju fler pass i veckan man rider! :)
 
Maskeraddressyren var jätte rolig! Alla hade verkligen ansträngt sig och var jätte fina! Roliga, snygga och uppfinningsrika utklädnader fick vi se!
 
Mina personliga favoriter var Alva som var räv och red till the fox. Så kul när jag kopplade med låten! Sen tycker jag att Emmy som var Pippi långstrump var väldigt bra! Så jäkla bra sattsat med att färga både häst och sitt eget hår! Sen får man inte glömma andra som en julgran, en Zlatan, en ängel och en tomte också!
 
Sen fanns det såklart jätte många flera som var outstanding!
 
Sen var det sista gången på hoppkursen på Lagga! De hade hopptävling! Alla var jätte duktiga och hoppade fint! :) Sen hade vi lite mys med fika och prisutdelningar efterråt med alla samlade! :) Att ha hoppgrupp sådär är faktiskt väldigt roligt! :)
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0