- kort om dagen

Ska snart sova, men tänkte kort berätta om dagen först! Han tyvärr inte med Fancy, men Homer red jag! Han var väldigt pigg.. Låg både trav och galoppbommar i ridhuset så jag bestämde mig för att trava över dessa. Homer valde dock att hoppa över alla travbommar. haha, knäpp ponny! Sen när jag kom igen och var lite tydligare så förstog han dock att han faktiskt skulle ta kliv imellan bommarna. haha, men gullig är han iaf! I övrigt gick det bra! :)
 
Mina lektioner sen gick väldigt smidigt. sista gången med Valsta. Alla mina elever var jätte duktiga och gjorde jätte bra ifrån sig. Kul att se utvecklingen hos min elever! :) Sen hade jag en hopplektion och sen mina vanliga nybörjarvuxna. Blir lite glad när jag ser att mina vuxna är så duktiga så alla kan galoppera samtidigt på spåret! Härligt! :D
 
Nu är jag trött och ska sova, godnatt!
 
sötponnyn Homer! Imorgon ska jag rida honom på lektion! :)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0