- Dagen

Idag var jag i Gottröra och höll lektion för några privatryttare. Finns en jätte söt liten ponny som är där, jätte gullig och snäll! Dom var väldigt duktiga i vilket fall som helst vilket var riktigt kul! Helt klart ett stort lyft från sist! Sen åkte jag i samma veva och red Fancy. Tog fram vattenmattan och även lite bommar med travavstånd. (Lite förberedande för Söndag!) Hon var springig i början i framridningen. men hittade sig själv fint efter en liten stund och jobbade på balanserat och fint. Vattenmatta har ju aldrig varit några problem, och är inte heller. Hon rör knappt en fena. Kan trava över den utan att hon ens kollar på den, är precis som hopn travar på sanden i ridhuset. haha, knäpp häst! eller helt odramtiserat! Däremot var hon töntig när jag plockade fram den och "släpade" den i marken. Då blev hon väldigt upprörd! Knäppa häst, men även väldigt gullig! 
 
Blev ett luddigt inlägg kände jag.. men Fancy var överlag väldigt duktig iaf! :)
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0