Mitt hjärta ! :)<3

Igår red jag Fancy med Mia och Xino på stubbåkern. ÄLSKAR stubbåkrar, är fan det bästa som finns! Fancy var suuper fin och lyssnade exemplariskt trots att Xino galopperade iväg och var 200m bort så brydde hon sig inte speciellt mycket. Kunde både gasa och bromsa i galoppen och ja, hon var allmänt fin ! :)
 
Idag utmanade vi ödet och hoppade några skutt över ett plutthinder! Hoppa kan hon, dock är hon lite lat och vill helst springa på sidan. Så om jag inte är tillräckligt snabb så smiter hon gärna åt sidan. Så jag får jobba helt enkelt! men hon hoppade fint och jag är väldigt nöjd över henne. Målet var ju trots allt bara att pröva och se att hon fattar att hon ska hoppa över.
 
Känns verkligen som hon kommer bli en toppen-ponny! Är verkligen stolt över henne hittils och älskar att visa upp henne! ^^ haha, jag kan inte hjälpa det! :) bjuder på två bilder som en snäll stalltjej fotade! :) Tack Ana-Miriam och Isabel för att ni fotade och filmade! :D
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0