Alla har väl en dålig dag någon gång!?

Idag kom jag hem tidigare än väntat från Strömsholm, vilket var super! Då kunde jag nämligen ta ut Fancy på en liten tur på Stubbåkern och trimma lite! Hon var dock super pigg och ville inte alls sammarbeta för fem öre. Bestämde mig för att fokuserna på att flytta för skänkeln dvs framdelsvändningar och skänkelvikning. Det gick ju si sådär då hästen hela tiden ville springa. Så efter nogrannare eftertanke så bestämde jag mig för att skita i det och låta henne springa. Så hon fick galoppera i båda varven tills hon blev lite trött. Då kunde jag gå tillbaka till arbetet och jobba igen. Så lite bättre blev det äl i slutet. Men jag är inte alls nöjd. 
 
men som sagt, alla har en dålig dag någon gång och fancy har faktiskt varit helt awesome förra veckan, så det får väl vara  okej att hon var som hon var idag.. Bara hon är bättre nästa gång. ;) Men, Hon är finast endå! :D
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0