- Torsdag

Idag skulle jag jobbat hela dagen, men bestämde mig för att börja på hemupggiften på ridskoleverksamheten istället! Jag åker ju utomlands på Tisdag och innan dess måste det mesta vara klart. Känn ingen stress!
 
I vilket fall som helst så sitter jag med den nu. Vågar nästan säga att jag är klar.. men inte riktigt än. saknar några svar som jag inte vet om ridskolan och klubben och som jag sedan ska motivera och ja. Det är ivf ganska mycket att hålla koll på kan jag lova!
 
ikväll åker jag till Sigtuna för att hålla lite lektioner! :) Blir en grupp med duktiga juniorer en vuxen nybörjare (andra gången dom rider. Ska bli kul!) och sen blir det även en privatlektion! :)
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0