- Fenix Park

Bloggen har ju varit väldigt stilla nu när jag varit på Fenix i veckan. Åkte till skåne i Lördags och åkte hem nu i Lördags. Tågresan hem var ju dock ganska hemsk på vägen hem då jag inte kom till Stockholm förrän klockan 3 på natten. Som tur är har jag ju bästa Inez som ställde upp och till och med kom till stationen för att möta mig! :D 
 
Fenix har varit helt underbart den här veckan. Roliga elever och massor av minnen! :D På avslutningen red jag en av deras korsningsponnyer PRE/welsh i unghästkadriljen och sen red jag även ett clownnr på en shettis som kan stegra och bocka på kommando. Ja, allt gick bra och nu saknar jag faktiskt stället! Jag hoppas att jag kan komma dit nästa år också ! :) Skulle vara så kul! :D
 
 

Kommentarer
Postat av: Johanna

Kul att jag hittade din blogg av en slump :) Nu har jag en blogg jag ska läsa! :) Jag vet inte om du vet vem jag är men jag var i alla fall på läger 10 :)

2013-08-13 @ 16:24:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0