Sommaren!

Guud jag längtar verkligen till sommaren! Första veckan i Juni drar jag till Turkiet i en vecka och ska njuta! Sen ska jag jobba lite på Sigtuna på lite läger! Och sen ska jag såklart bara njuta av sommaren och rida en hel del! Just nu har jag dock ingen som jag på rak arm ska säga att jag ska rida.. Men jag kanske ev har några planer.
 
Nixa lämnas ju till ägaren samma dag som jag ska hem.. så snacka om att jag kommer känna mig hästlös!
 
Så nu i sommar ska jag leta efter en tävlingshäst att ha kul med! Kan tänka mig att köpa/ha en häst på foder också.. men då ska det vara rätt häst! :) Om det är någon som vet en häst som jag kan tävla på, så säg till! Man kan ju alltid prova! :)
 
 
 

Kommentarer
Postat av: jenny/bästa grannen ;)

Jag vet en som behöver en akut fodervärd till sin häst! Jag har dock aldrig sett hästen själv. men det är min gamla tränares häst... säg till om du är intresserad :)

2013-04-26 @ 12:30:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0