Hoppning av bank på tågbanan!

Idag hoppade vi bank för första gången! Först tog vi den i skritt, sen jobbade vi upp oss till galopp. Nixa var lite tveksam att hoppa banken neråt första gången, men efter lite övertalning gick hon fint ner. efter den gången var hon super fin och visste precis vad hon skulle göra! :) Hoppade jätte duktig varje gång! Däremot så bockade hon riktigt rejält två ggr efter banken som jag höll på att få mig en flygtur. men jag satt kvar och hon blev riktigt fin alltså! :) En sån där härlig känsla, där man verkligen känner att hon jobbar med en. Love the feeling! 
 
I slutet stegra Nixa dock och på vägen ner så fick jag min fot på fel ställe, så "dunsen" som de blir när hon kmr ner igen var inte så skön då foten låg snett i landningen. Så när jag hoppade av så kunde jag knappt gå normalt. :( men men, det blir bättre, men det gör fortfarande ont imellanåt! -.-
 
men är endå väldigt nöjd över passet idag! :)
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0