Härligaste ridturen hittils!

Idag red vi dressyr på morgonen för Marianne. Nixa var ganska trotsig och ja, de gick väl inte riktigt så bra.. Sen däremot så skulle vi rida ut på några ridskolehästar på galoppbanan. Jag fick en gammal häst som hette Next. Så himla snäll. Det är tydligen stallets snällaste typ, Bockar aldrig och blir inte rädd för nåt typ. Verkar som om Agneta tyckte jag skulle få en bra uteritt upplevelse på galoppbanan. haha! aja, helt underbart snäll var han och så kul! :D Älskar verkligen hästar som är lugna och stabila! :D Sen får dom såklart vara rädda. eller lite bockiga, men med Nix är det för mkt! 
 
Kort och gott kan jag säga att jag verkligen tyckte den här ritten var suuuper skön! Hoppas jag får rida Next flera gånger! :D
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0