Tävlingen! :)

Antar att ni vill veta hur det gick på tävlingen i Söndags! :) Så här kommer resultatet! :)
 
För det första var det en väldigt härlig dag med alla laggaekipage eller ja, alla kompisar som var på plats helt enkelt! Älskar verkligen att vara på tävlingar och prata med alla från olika klubbar! aja.. nu till resultaten:
 
Förklassen LB:2
Red väl inte sådär strålande kan jag tycka.. Fick ihop 64% och kom på en 12 plats. På prokollet står det att jag ska våga sattsa lite mera. Och jag kände redan när jag red att jag inte vågade släppa på henne för mycket för att försöka hålla henne på jorden. Hon blir lätt lite "för mycket" överallt och ingenstans. Men men, fegt ridet skulle jag vilja säga!
 
Lagklassen LB:2
Här hade jag verkligen bestämt mig för att inte hålla igen, utan släppa på friheten litegran. Vilket gick såå mycket bättre. Känslan i programmet var en hel annan. Blev miss i skritten och sista halten, men annars flöt det på ganska bra utan större missar. :) Här fick vi 66,33% och kom på en 8 placering! :) och Laggas lag kom dessutom på en tredje placering. Sjukt kul! :) I laget red Mickan, jag och Erika och alla hade skimmlar, brukar alltid vara en brun jäkel med, så tyckte faktiskt det var ganska speciellt! ;) hehe, men men. Bra dag! och jag klagar inte på nåt! :)
 
Detta var föresten fabs första tävling sen 2007, om hon ens tävlat dressyr? aja, hon har ivf blivit utsälld nån stans där vid 2007. :) Så jag är helt nöjd med hennes prestation! :) Nästa gång är det inomhus, så får vi se hur hon reagerar! :)






 

Kommentarer
Postat av: Michelle

Gud vilken fin häst!

2012-09-08 @ 15:16:02
URL: http://ms.weride.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0