Planer

Det händer ganska mycket i mitt liv just nu gällande jobb och grejer. Tyvärr är ingenting klart ännu.. och jag hoppas på att allt ska lösa sig och bli riktigt bra! För jag har ju en plan såklart. ;)
 
Men blev klart i veckan här flera saker.. som inte bara innefattar jobb utan även andra roliga grejer som jag gör för att jag tycker det är kul!
 
Ska rida uppvisning i WE samtidigt som en EM guldmedaljör i Western visar western.. Detta är på Sigtunas familjedag. Kommer att ha en ridskolehäst, så vi får helt enkelt se hur det blir! ;)
 
Sen den 2-5 oktober kommer jag vara hästvakt till Moa (som är beridare och har/hade hästarna på KV.) Hon flyttar nu till helgen nämligen till en annan hästgård. :) Ivf så ska jag mocka, fodra och fixa allt som hör till samt rida några av hennes hästar då hon är på flyinge och har dessa breeders kval.. :) Så det ska bli jätte kul och testa på hur det är! :D
 
Sen samma vecka ska jag ev ha WE med några gymnasieelever på Sigtuna! :)
 
Ja, detta var liite av min nuvarande planering. :) men som sagt.. jobbar ju hela September på KV, och sen första veckan i Oktober hos Moa. men sen får vi se hur det blir efter det! Kanske, om jag har tur kanske jag får en veckas ledighet? ^^ Skulle vara sjukt skönt faktiskt! :D men tycker mina planeringar är riktigt bra hittils och trivs verkligen med att kunna välja vad jag vill göra! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0