Ny kavaj!

Äntligen är kavajen här! Köpte den begagnad av en på facebook. var väl kanske inte riktigt som jag hade tänkt mig.. men helt okej endå! :) Kostar typ 4500kr ny och fick den för betydligt billigare än så! kavajen sitter ivf super och den är lite speciell.. :D Precis som jag vill ha det ^^
 
Nu ska jag bara piffa upp den så den blir precis som jag vill ha den. Nya knappar ska sys på och en ny krage ska göras! När det är klart kommer den nog bli en riktig Sofia kavaj! :D
 
Kavajen är från Kingsland, fick med tre olika kragar, en röd, en blå och en typ grön.. men den gröna ska jag fixa om så det blir en snygg krage! men om jag hopptävlar någon gång kan jag helt klart tänkas använda den röda. Sjukt snyggt! :)
 
Kavajen är svart, med

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0