Mot KV

Söndag morgon & nu är det dags för mig tt åka till KV igen.. Bestämde mig för att åka på morgonen och sova hemma istället! Är ju alltid skönast att sova i sin egna säng! 
 
I veckan händer det väl inte så mycket utom att jag ska jobba.. Hinner ju tyvärr inte med så mycket annat.. :/ Men jag är ledig i helgen (Lör & Sön!) Och på Söndag är det dressyrtävling på Lagga som gäller, vilket såklart ska bli jätte kul! Jag planerar att hjälpa till såklart! :D Sen är det ju såklart Sigtuna på Lördagen. :) Sen nån dag här i veckan ska jag på möte på Sigtuna. Spännande!
 
Hoppas alla får en bra vecka! :)
 
I veckan är Johanna (Fabs ägare ledig och borta från KV) Vilket betyder att jag kommer få rida Fabs lite oftare! :D DET är ju inte helt fel! :D
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0