Äntligen!

Idag tog jag mig i kragen och fixade till Laggas hemsida! Annelie skickade en header till mig för några dagar sedan, (Kanske tom en vecka sen!?) aja, de var ett tag sen iaf.. Har inte hunnit och nä'r jag har hunnit har jag skummat igonom hemsidan utan att fatta hur jag skulle göra. Men idag äntligen tog jag och läste igenom manualen för idrottonline och kom fram till att jag inte hade alla behörigheter.. så jag fick låna Malins inloggning, och då var det hur lätt som helst!
 
Så nu har Laggafrk.se en ny header, sen har jag även lyckats fått in våran sponsor Rosendals där på sidan. Skönt att det blev gjort. Nu har vi även fixat så att jag är administratör så jag kan fixa allt sånt på mitt eget konto. SKÖNT! :D
 
kommentera gärna vad ni tycker om det nya headern i gästboken eller till mig på facebook eller nåt! :)
 
LAGGAFRK.SE!
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0