Tävlingen igår

Klass 1 LB:2
Fabs första inomhustävling ( utom på hemmaplan då.) Domare: jeanette Nyman-Nilsson. Förra gången vi red för henne fick vi 64% typ.. så jag hade inte så höga förväntningar. meen tänkte såklart "Nu jävlar"! Red igenom programmet. Fick dock en vägmiss då jag fick en sekunds black out. Fyfy! den kostade! Annars hade vi fått minst 77%.. men men.. ritten slutade på 76,33% TROTS en felridning och vi kom på en första placering. Mickan från Lagga kom tvåa. Gissa härlig prisutdelning! två grå Laggaekipage topp 1 och 2!
 
Så härlig känsla! Min fina häst var också exemplarisk på prisutdelningen. Trampade runt lite..men inte så konstigt. den första i henne liv lixom.. ^^
 
Andra klassen LB:2 63% kom på en 10 placering. så placerad blev jag ivf! :) Fick tyvärr inte till flytet som vi fick i första.. och fick bla en stor miss i ökade traven då hon fick galoppinslag.. så helt välförtjänat!
 
men men.. lever på min första placering som även är min personbästa! Var verkligen super kul! :D<3 Bjuder på ritten från första klassen. Mamma filmade inte ärevarvet och andra klassen tyvärr -.- men bättre en film än ingen! :)
 
 

Kommentarer
Postat av: Agge

Grattis !! Toppenkul !!

2012-10-02 @ 09:44:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0