Tappskokompetens!

Tappskokompetensen är i full gång! Igår var första tillfället.
 
Jag praktiserar/ går kursen hos en hovslagare som jag mer eller mindre känner. Jag gjorde bara så att jag ringde upp honom och frågade om jag kunde få lära mig allt som krävs hos honom. Vilket han gick med på! :) Så nu går jag kursen hos honom vilket är super kul!
 
Igår fick jag bland annat slå av skor på tre stycken hästar. Vilket ^var väldigt jobbigt, men väldigt kul! sen lärde jag mig att plana ut använda skor så dom blev användbara igen. Sen fick jag nita och raspa lite på finishen. Sen fick jag såklart kolla på när han verkade och skode och ja, jag fick en hel del teori om ALLT! Känner verkligen att jag lärt mig suuper mycket bara på en gång! :D Super kul! :D
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0