MOTVIND!

Blir så lite less ibland.. Just nu är det lite motvind.. det gick så himla bra där ett tag så de var knappt sant.. Men nu står det lite stilla skulle jag vela säga. :/ Problemet är inte att få ett jobb... Problemet är att jag inte vill tacka ja/söka till jobb när jag ännu inte vet hur det blir med jobb som jag faktiskt VILL ha...
 
Såg fresten att sista anmälningsdagen till Strömsholms SRL 1 utbildning är snart. och tänkte direkt att DET HÄR VILL JAG SÖKA! Fan vad kul! Utbildning i 20 veckor på Strömsholm, lixom. Tackar inte nej till det! MEN, man behövde hästskötarexamen för att vara behörig till att söka.. :/ VÄRDELÖST! Men då blir jag ju ännu mera taggad till att verkligen ta den! Så måste skaffa mig någonstans att ta tappskokompetensen.. sen äre väl bara att råplugga så man kan ta det där någongång!
 
Skulle verkligen UNDERLÄTTA i mitt liv om jag har hästskötarexamen. Så nu jävlar ska jag verkligen försöka ta tag i det.
 
Steg 1. Ringa runt till folk! Fixa nån stans att ta tappskokompetensen. Även veta när och hur jag ska göra för att ta den!
Steg 2. Träna och Plugga!
Steg 3 Göra!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0