Med Ridsporten Mot framtiden!

eventet i helgen har vi planerat ganska länge.. ja typ ett halvår. Vi fick ca 60.000kr från något ung och aktiv inom europa. Helgen var en insperationshelg för ungdomar som är anslutna till en ridklubb i Upplands ridsportförbund mellan 13-26 år. Det var 40 antal platser, vilket var taget på 2 dagar! På Middagen kom det ytterligare 8 personer så vi blev 48 stycken på galamiddagen.
 
Galamiddagen hade vi för att fira att Ridsporten fyller 100år. JAG tycker det var jätte mysigt och superkul alltihop!
 
Dag två på eventet var det också fullt upp med insperation. Det var mycket fokus på drömmar och mål under hela helgen. Bland annat fick man fundera på detta:
 
Vem/Vilka är din förebild?
Skriv ner 100 stycken drömmar!
Vad måste du ha för att må bra?
Vad gör man om man inte trivs med sitt liv?
 
jaa, och MYCKET mer! Jag har fortfarande lite panik för jag inte riktigt kan bestämma mig vilka jag har för förebilder. Har massor som jag kanske skulle vilja ha.. men jag måste tänka igenom detta lite mera innan jag bestämmer mig. Jag tycker helgen var jätte bra, men jag var ju en av dom som var med och annordnade det,.. så jag vet inte riktigt hur mycket jag kan yttra mig. ^^ men jag är sjukt nöjd iallafall! :)
 
Vi hade även föreläsare där som Helena Carlsson, Linn Olsson, Marie Hallander-Larsson och en från företaget New Time. Jätte kul!
 
Bild från Lagga Gänget på Galamiddagen! :D<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0