Fy fan vad vi är bra!

Fabs är allt en jävligt fin och framförallt duktig häst!
 
Vinst i båda klasserna, en andra plac med laget och en tredje placering för laget i hela allsvenskan. Super kul var det verkligen! :D Dessutom fick jag rida det sista ärevarvet på fina underbara Macho då jag redan innan efter min klass hade stjusat hem Fabs. Så det var superkul att rida Macho igen dessutom! :D
 
En super rolig dag. Ett extra plus är ju såklart när hemmaklubben har tävlingen. Love that feeling! Är ju extra kul att vinna då såklart! :D Lagga-laget är helt enkelt BÄST! :D
 
Laget efter prisutdelning! Jag och Mickan har även en varsin rosett i våra bilar!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0