Är imponerad av mig själv!

Igår till tävlingen körde jag HELT SJÄLV! Första gången jag kör häst och andra gången jag kör transport i hela mitt liv. Men hade inte så mycket val.. så det var bara att köra! När jag kom hem lastade jag ur själv och fixade. Har ju världens bästa häst så det var inga problem! :D
 
Men seeen imorse hade jag ingen som kunde backa in transporten åt mig. (För att parkera transporten måste man backa i lite uppförsbacke och mellan en slags vägg och några andra saker.) Jag trode aldrig jag skulle klara av det! Men jag hade inget val utan försökte helt själv. Och jag klarade det på andra försöket. Inget motorstopp eller nåt! Kännde mig fett duktig! och jag är helt imponerad att jag klarade av det där helt själv! Var inte så svårt som jag trode.
 
Tur eller skicklighet? Jag tror på tur!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0