- Taggar inför Tävling!

Först ska jag passa på att Tacka min fina vän Inez fö att hon följer med mig ! :D Är verkligen jätte snällt!
 
imorgon håller hemmaklubben i tävlingen på Jälla. Finalen i div 3. Så den här gången rider vi LB:3. Vi har helt klart smak på vilka domare vi ska ha ivf. Helt klart några av dom bästa som jag ridit för enligt mig (Finns såklart många flera som är bland topplistan)! Så ska bli spännande! Vi ligger just nu 3 med laget.. så vi hoppas göra bra ifrån oss så vi stannar på en trejde placering! :D
 
We Will See, Vi ska ivf försöka! ;)
 

Kommentarer
Postat av: Inez

Bara kul Fian, sen är det ju alltid ett plus i kanten att ni alltid kommer bra ;) <3

2012-10-14 @ 20:01:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0