provridning

Hästen som jag provred idag var super mysig. Hon behöver dock lite mera styrka för att galoppfattningarna ska bli ordentliga och sen behöver hon en ganska stadig ryttare då hon kan testa ibland. Erika höll på att få sig en flygtur där ett tag. ;) haha! MEN hon var som sagt väldigt mysig och med liv i sig! jag känner att det är väldigt viktigt att hästen faktiskt kan tända till och leva livet lite! Jag hoppade henne inte utan erika hoppade och jag red dressyr. Men hon såg super fin ut i både dressyren och hoppningen.
 
Jag har bestämt mig för att ta hem henne och pröva om vi passar med varanndra! Direkt när jag kom hem idag så fixade jag stallplats. Så imorgon ska jag ringa ägarna och kolla vad dom tycker och tänker. :) Men om allt blir som jag hoppas så tar jag hem henne i veckan! :)
 
HOPPAS! :D
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0