Nixa kommer på Onsdag!

På onsdag är jag inte hästlös längre. (inte för att jag kan känna att jag någonsin varit det.) men endå! Från och med Onsdag har jag för första gången verkligen ansvar att ta hand om en häst varje dag. Superkul! :) Erika kommer såklart vara med och hjälpa mig en hel del här och även hoppträna lite vilket är bra! :)
 
Imorgon ska jag även ringa strömsholm och kolla vad dom känner om antagningsprovet.. Jag vill ju att Nixa ska få komma hem och kunna vara lugn innan hon måste åka och flänga runt i världen. ^^ Så jag har bestämt mig för att inte ta med henne på provet. det kan dock vara så att jag då har mindre chans att komma med.. Men jag känner endå att det är shystast mot hästen såhär och blir bäst för både Nixa och mig! :)
 
Bilder kommer såklart så fort som möjligt! :)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0