- Tisdag

Är hemma nu efter dagens aktiviteter. På Sigtuna var alla jätte duktiga och glada. Var super trevligt att vara där som vanligt! :) Tappskokursen tror jag var min näst sista. Lärde mig lite ett och annat, känner mig faktiskt ganska duktig när jag gör sånt där.. känner ju för det första att jag verkligen jobbar och tar i, vilket faktiskt är ganska skönt. och för det andra så lär jag mig verkligen att göra saker på ett bra sätt, så blir faktiskt riktigt glad! :D
 
och snart är jag klar! Skrivit in en grej till tidningar såhär på kvällskvisten också.. :) Imorgon blir det fullt upp heeela dagen! och sen på kvällen hämtas Nixa! :D<3 Bjuder på en bild av henne.. nu är hon dock som en vanlig brun häst och en aning fetare :P
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0