måste få skryta lite om hela två grejer!

Nummer 1. Stickan var för det första super duktig. Tar galoppen perfekt och typ inga problem alls, vilket känns så skönt! :) Dessutom red jag ut en sväng på honom ensam. och han är fan lugnare utomhus än vad han är i ridhuset. Dessutom är han väldigt lydig hela tiden! :D Så nu känner jag att jag bara måste få skryta om min lilla. :D

Nummer 2 handlar faktiskt inte alls om hästar, utan om pingis. Var nämligen så att jag kom på 5 plats i min klass på racketsporter idag när vi hade sån här turnering. Tyckte jag var as duktig som kom till den första gruppen. (sen att jag kom sist i den gruppen behöver vi ju inte ta upp.) Men nu kommer jag skryta om detta i flera veckor framöver. ;) Vart ju bäst av alla tjejer och som sagt 5 bäst i hela klassen, mot typ tusen killar. Det tycker jag var bra gjort! ^^

bebis :)<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0