"Må bra ställe"

Har ni också ett "må bra ställe?"

Jag anser att alla borde ha ett sånt ställe dit man kan åka och bara må bra någon gång i veckan eller när man bara behöver lite då och då! :) det är så härligt!

Mitt ställe har alltid varit i stallet. När jag var yngre var mitt "må bra ställe" på Lagga. Men nu är mitt ställe Kullavreta. Där vet jag att folk faktiskt bryr sig om att jag vill bli bättre och att jag har fantastiska vänner! det har jag såklart i Lagga också, så det är ju bra. Men Kullavreta har gett mig så mycket på senare tid. så det har blivit mitt "ställe" nu lixom.

Tycker alla borde fundera på vart ni har erat "Må bra ställe"! :)

 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0