- Vill ha!

Är sugen på att beställa hem denna ur Ginatricots Grand prix kollektion. tycker det är coolt att dom skapar en ridkollektion, synd bara att den inte finns i affären, skulle vara roligt att pröva! men men, as snygg enligt mig!



Finns massor jag vill ha, kollar faktiskt aktivt på bilar nu också. känner att jag inom kort kommer att bli ganska pank. ^^ Så ska verkligen försöka jobba på lite nu så jag får lite pengar. behöver verkligen allt jag kan få! Har lite smått panik över studenten och grejer också. Känner mig lite stressad. ^^


Kommentarer
Postat av: Annelie

Beställde en hoddie i fredags, kunde inte låta bli!! Supersnygga!!

2012-03-12 @ 13:34:33
URL: http://equinephotos.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0