-Typiskt Casper..

Idag har Casper skrapat upp massa på insidan av vänster framben. Anledningen var att han halkat i hagen när han skulle in. Typiskt Casper att skada sig. Halkan är verkligen livsfarlig! om jag fick bestämma skulle han stå inne och gå ut i ridhuset en liten stund istället med hans kompisar. För just nu är de inte kul ute alltså. Men men, rengjorde såren och tog på någon salva så såret får lite hjälp på traven att läka.

Jag kände och klämde på benet. han var varken svullen eller öm, vilket var skönt. så jag prövade att rida på normalt och han haltade inget och kändes helt normal. Så det är ju helt klart skönt att de bara var lite ytligt för så kan jag ju rida på, vilket är skönt! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0