- Torsdag

Har varit uppe i stallet hela kvällen. Mina söta hästar hade rullat sig. värt med att tvätta hästar vid den här årstiden. jaja, då mår dom bra ivf och dom måste få vara hästar så det får gå för den här gången. ;)

Men eftersom jag inte skulle rida någon idag så var det okej. Casper hade blivit riden på morgonen av Elin (tror jag ivf) i skritt såklart. Så han var redan gjord. Och Stickan fick vila då han gått 4 dagar i rad. Så ingen ridning för min del helt enkelt! :) Däremot var det att hålla två lektioner som stog på shemat. Min andra grupp fick jobba riktigt ordentligt. Älskar att se när alla verkligen jobbar, allting fungerar och alla tycker det är kul. Så härligt att se! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0