- Stallet

Först red jag Stickan i ridhuset eftersom det är halt ute..igen. -.- Dock så var det ju ridlektion samtidigt vilket gör att man inte riktigt får plats, men han skötte sig utmärkt och vi tog till och med en galopp. Sen skrittade vi av utomhus. :)

Sen skulle den sista gruppen ha gymkhana, men de var ojämt antal, därför fick jag och Tintin hoppa in. vilket var superkul! Brukar ju nästan aldrig få vara med och leka, hehe. Vi körde även hela havet stormar, sjukt kul! Jag och dom vuxna lixom. Eller de är ganska spriden ålder på alla, men alla är ju så jävla tävlingsinriktade så det är sjukt! vann faktiskt inte utan det gjorde en annan i gruppen. ;) Så det var lite hårt! ^^ men som sagt, sjukt kul och brukar inte skratta så mycket när jag rider. ^^

TinTin var för övrigt super pigg och super duktig! :)


En fet tintin på bilden ^^


Kommentarer
Postat av: Kristina

Söt tjej i bakgrunden:-)

2012-03-20 @ 13:32:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0