- Hästens dag

Idag var både jag och Inez hemma. Egentligen har jag inget ansvar för hästens dag, då jag inte håller i det. Men, om man heter Sofia så gör man. ^^ haha, nej men jag har faktiskt bara bollat massa idéer med Inez. Så jag har ingen avgörande röst eller någon rätt att bestämma nåt. utan jag ger dom bara lite små idéer. även fast dom är de som får bestäma och tänka helt själva! :) Jag agerar även lite som mentor. så om dom har frågor eller stöter på problem så kommer jag att vara med! :)

Känns bra och framförallt nyttigt för mig att stå på sidan och se på! :) Jag är ju så fruktansvärt dålig på att inte lägga mig i. Så om ni tycker att jag lägger i mig för mycket så får ni säga till! :P tror ivf att den här hästens dag kommer bli super rolig! :)

Erika & Caisa :)

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0