-Ganska Perfekt Söndag

Idag har det varit en jävligt bra dag måste jag ta och säga! Först tävling på UPK, träffa en massa vänner och även nytt folk såklart = Alltid lika roligt! Dessutom vann ju Annelie, vilket var pricken över I´t! :)

Sen hem- Erika och jag blev dock tvugna att tvätta 2 bilar, vilket var jävligt jobbigt. men då har jag gjort en god gärning. det är huvudsaken! ;) Sen till stallet, där Fantastic var suuper duktig! :D

Sen tvättade vi och fixade Caisa fin också eftersom hon åker till Jälla på sin tredje vecka imorgon. :)

Ganska avslappnade och perfekt dag med andra ord. var länge sen jag kunde göra lite såhär, "vad som helst" på en Söndag! :D


old pic :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0