- DUS

Var som sagt på DUS möte igår. Gick jätte bra och är seriöst alltid lika kul på dessa möten. Vi har så roliga grejer på gång som jag verkligen tror på så jag hoppas verkligen att det ska bli as bra det här året! :D Vi delade även ut fadderklubbar igår. (fadderklubbar är klubbar i uppland som man har lite extra hand om.) Man har lite extra kontakt med dom klubbar man har, så är man en bra länk från DUS till US. Vilket flera borde använda sig mera av om jag fick bestämma!

I vilket fall som helst fick jag nästan precis de klubbar som jag ville ha, nämligen LFRK, UPK, KORK och GRK. Jag kommer även försöka hälsa på dessa och försöka peppa med alla på våra aktiviteter! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0