- Duktiga jag!

 

Känner mig helt klart duktig idag. har verkligen utnyttjat dagen till fullo! Har skickat in papprerna till Machos licens idag. (Hoppas verkligen det går fort!) Städat rummet och massa hemma oxå.

Sen gick jag upp till stallet och borstade massa hästar till kvällens lektioner. Casper fick sig en vårdush, så nu är han helt ren. han tyckte nog att det var riktigt skönt också att bli ordentligt ompysslad. sen tömkörde jag både Stickan och Xino.

Stickan var super duktig och gjorde inga större fel. Xino var också väldigt duktig och eftersom det var första gången för honom så förstod han inte riktigt att han skulle jobba under sig ordentligt. men det kommer så jag är inte orolig. men som sagt, båda hästarna var super duktiga! :)


min bebis för snart nästan 3 år sen! (bara någon månad kar) :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0