- Bilfix

Skulle till skolan, och vad tror ni bilen gör? Jo den går inte igång! (den krånglade lite med Erika i Söndags också, så är ifs inte förvånad.) i vilket fall som helst springer jag in och ringer pappa för att få hjälp med hur jag ska göra. letar efter strömkabel (eller vad det heter) i tusen år. När jag väl hittar den så ringer jag honom igen. Öppnar motorhuven och ja, allt det där. (Vilket inte är lätt för mig!) haha, sjukt svårt att ens öppna den lixom. ^^

Men men, när allt är fixat och klart så försöker jag starta bilen X antal gånger med mellanrum, men den går fan inte igång. :( Nu har jag sjukanmält mig från skolan. Så dagens planeringar har ändrats!

*Städa rummet
*Fixa Machos hästlicens klart
*baka kokosrutor
*Gå till stallet (Tömköra Stickan, kanske Xino)



Kanske inte så svårt att gissa att det är den gamla röda bilen som är dum!? ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0