- Behandling

Idag på morgonen kommer Caspers veterinär igen. Och om han hittar något så ska han behandlas igen. men jag är 99% säker att han kommer hitta nåt. för under de senaste tvåp dagarna har han varit lite si sådär med vänster galoppen och vill helst inte ta den osv. Vilket är väldigt ovanligt för Casper, då han aldrig haft problem med den galoppen förrut. (Han hade ju tidigare en period för höger galoppen, som sen blev behandlad och bra.) Så jag tror han kommer hitta något där.

Måste endå säga att jag tycker att Casper går framåt med sina behandlingar. och eftersom ingen tidigare kunnat hitta exakt vart problemet sitter så tycker jag endå att det känns bra att han hittar felen på "lite olika ställen" så han kan behandla honom steg för steg så han förhoppningsvis snart är bra. Måste också säga att det var väldigt länge han höll på att kännas halt osv, vilket är väldigt possitivt! :)

<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0