- Shopping på Gränby!

Idag drog jag, Erika och Jenny till Gränby centrum och tog oss en liten shoppingrunda tillsammans! :) Hittade ifs inte så jätte mkt, men lite fick jag väl med mig hem endå. Ett par skor, en t-shirt, ett linne, en parfym och en donuts. Donutsen är till mig själv i vardagen, kanske ev till ridningen. men de är ingenting jag planerar så mkt.. Vi får väl se sen när jag tävlar om jag prövar eller inte! :) Ivf så hade vi väldigt trevligt och det var skönt att för en gång skull bara slappna av och ta det lungt! :D Sen tog vi en sväng till hööks också, men som vanligt hittade jag ingenting. Är verkligen usel på att hitta ridkläder och grejer.. För det första vill man ju ha ngt snyggt och för det andra så är alla snygga saker typ as dyrt. ^^ Jobbigt!

men men.. nu ska jag försöka mig på att vaxa bilen.. Rekommenderar er inte att skaffa en svart bil! ;)


Jenny och jag ! haha, bästa motivet för kameror på tävlingar! ^^


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0