- Ridkläder

Igår beställde jag ju som sagt shabrak till klubben. Tror dom kommer att bli jätte snygga. Hittils är jag mest nöjd med hoppshabraken. men vi får se hur dom ser ut i slutändan. :D Sen passade jag på att beställa två stycken pikeér. En Marinblå och en svart med namn på. :) Jag har blivit lite av en pikénörd om man får säga så. ^^ haha, och eftersom jag kommer jobba med hästar på heltid nu så är ridkläder prio 1 för tillfället.

Igår kom även Kingslandsvästen som jag köpte häromdagen från en privatperson. Den är grå/silvrig med röda detaljer. Tycker den är super bra och är nöjd med mitt köp! :D

Nu funderar jag på att köpa lite kläder från Falsterbo Horse show collection. Så Snygga kläder!

Dessa två står som prio 1 på listan tror jag ! :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0