-.-

Glöm det där jag sa om att jobbet var chill.. haha, guud vad jobbigt det var idag! Skruvade korkar på typ en miljard flaskor och packade massor med levereranser. Trode jag skulle dö när jag skulle räkna till ca 252 st av varje flaska ( finns 4 sorter) och sedan packa ner dom fint i dom där jävla lådorna. ^^ haha, men men. Egentligen tycker jag om att jobba. Tycker det är värdelöst att ha ett jobb där man bara sitter och väntar på att tiden ska gå.

När jag jobbar ger jag också 100% hela tiden, vilket gör att jag oftast blir ganska trött efter ett tag. Men som sagt, älskar att känna att jag faktiskt gör nytta och att jag verkligen jobbar! Man måste utnyttja tiden till fullo! Vem vill vara den som sitter och är lat och inte vill jobba, då får man ju lixom inge jobb. kanske det som är felet på dagens såkallade ungdomar som inte får något jobb. Om man inte har ett jobb, ha praktik då! Finns inget så illa som att bara sitta hemma och inte göra ett skit. Skulle då aldrig anställa en som varit arbetslös en längre tid, utan att faktiskt ha försökt "på riktigt"! ;)


oj då typ 3 år gammal bild nu :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0