Ett år äldre

har jobbar hela dagen trots att jag fyller år. Men var dock väldigt härligt, red bland annat ut på min fina Kippen tsm med Mikaela och Tubbe. Väldigt härligt! sen när Erika och jag slutade så åkte vi hem. Har grillat med familjen och sitter nu framför tvn och chillar lite. Släkten kommer btw imorgon istället för idag och födelsedagen firas med att vara ledig både Sön och Mån! :D Härligt!

Än så länge har jag fått presentkort på Sporren, vilket är väldigt välbehövligt! Nya ridbyxor ska införskaffas! Sen hörde jag rykten om en helikopter tur på KV, precis som förra året. Är verkligen så jävla coolt att åka den där, så det teckar jag verkligen inte nej till! :D

19 år är fyllda! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0