- Kanske inte det ni väntade er..

Som ni vet så hade jag ju jobb på KV på heltid 100%. Jag har ju alltid varit inriktad på att jobba där m.m. Men nu har jag ändrat mig! Jobbet var klart och 1 Sept skulle jag börja helt och "på riktigt". Men igår sa jag upp mig och vi kom fram till att jag jobbar September ut... Då undrar såklart ni varför!? Jo av flera skäl.. för det första så är det väldigt stressigt där och de är ett väldigt speciellt jobb. Däremot är det ju Super fint, men bra hästar och väldigt bra träningar. ja det finns massor utav + i det här jobbet. men jag vill ha mer än så. Jag trivs inte till 100% och känner att jag inte kommer orka jobba där så länge till. Jag vill ha ut mer av mitt liv.. där jobbar man ju också 24/7 vilket jag tycker är super jobbigt! Man får aldrig riktigt vara ledig, inte ens på kvällarna.
Anledning två är att jag fått ett annat jobb. På min ridledarutbildning frågade (faktiskt och otroligt nog) Kursledaren mig om jag ville få ett jobb. Jag är såklart suuper glad över det. Här i Augusti och September är det endast på Lördagar som gäller.. men sen får vi se vd som händer och sker. Är i varje fall super taggad, då jag känner på mig att jobbet kommer passa mig som handen i handsken! Kommer först och främst jobba som ridinstruktör.
Jag var på ett litet möte med henne förra Torsdagen. Jag ringde henne igår i samma veva som jag sa upp mig på KV. Alla mina val just nu känns helt rätt och jag är verkligen jätte glad!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0