-inspelning

Erika och jag ska spela in en säkerhetsfilm på Kullavreta! Som jag tidigare berättat så har ju jag "säkerhet på uteritt" som tema på min teori på ridledarutbildningen och för att göra lektionen roligare så ska vi nu spela in en film tänkte vi. Och eftersom vi jobbar på Kullavreta så är det ju det perfekta stället. Dessutom är det ju väldigt fint där, vilket gör att filmen förmodligen kommer få bättre kvalitet! :)

Om filmen blir så bra som vi tänkt så kommer vi även göra den så vi kan använda den på teorilektioner på Lagga! För visst är det roligare att se på en film där man känner igen personerna och lite av miljön? ;)

Aja, vi får hoppas på det bästa för att det ska bli någolunda bra. Vi är ju inte proffs någonstans så det lär ju bli lite amatörmässigt kanske, haha. ^^ Men vi ska försöka få det bra! :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0