- Fredag

Idag sov jag till kl 11. sen åkte jag och Erika till Hööks och skulle kolla in deras nya JH collection som ser JÄVLIGT snygg ut i deras höst katalog! Dock så var dom inte så snygga life.. Ridbyxorna har jag dock inte sett än, och hoppas på dom! Annars var västen ganska snygg också! men typ pikeerna var helt klart en FLOPP! men men, kul med det lilla som var snyggt! ;)

Sen åkte vi till Kansliet för Upplands ridsportförbund och hade DUS möte. Nu är vi igång med vårat evenemang/aktivitet som kommer vara i Oktober. Är så sjuukt mycket att göra så känner mig något stressad.. ^^ Men men, sen efter ridledarutbildningen blir det till att jobba på! :) Det kommer bli helt awesome ! :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0