-träningar för Lotta!

Nu är vi på G. Idag fick jag klarbesked att Lotta att hon kan hålla träningar på Lagga. Vi bestämde att vi först ska prova hur stort intresse det är och att folk ska få prova, sen om de är stort intresse och allt går bra ska vi försöka ha regelbundna träningar. För er som inte har tränat för henne kan jag säga, pröva! Jag har alltid tyckt att hon är super bra och trevlig! Vi går ivf jätte bra ihop och hon har en hel del erfarenhet i bagaget! :)

Mera om detta kommer jag skriva ut på hemsidan och grejer när vi bestämt datum. Ska bli kul. Jag ska såklart träna med Macho hade jag tänkt! :)


Kommentarer
Postat av: Therése

Vilken Lotta är det? :)

2012-01-04 @ 19:52:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0