- stallet

Tömkörde Casper. Han var fin, och avslappnad. Alltid kul att jobba när man verkligen ser att hästen trampar under sig och går rätt! Och med tömkörningen gör Casper verkligen det och brukar alltid lossna jätte fint i båda sidor! :D

Sen när Casper blivit fixad så tog jag ut Fantastic, eller Stickan som vi brukar kalla honom. Han är som sagt 3 år, men hans kropp ser inte ut som tre så vi får vänta lite med att sitta på honom tror jag och göra ett ordentligt grundarbete istället för att han ska få muskler. För jag lovar, ser ut som han kan gå av när som helst om jag skulle sätta mig på honom. Idag gjorde vi bara massor med ledövningar med fokus på att lyssna och vara uppmärksam. I blrjan fattade han inte så mycket och bara klev på, men efter ett tag så börjadee han att lyssna riktigt fint! :) men som sagt helt okej!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0