- Stallet

Red Casper först, han var lite stretig i början, men efter ett tag började han komma in riktigt fint i arbetet. Övade mest på att flytta för skänkeln idag och jag tycker faktiskt att han fattar det rätt bra! (åt båda hållen)! :) Ställde hon mycket utåt i båda varven och red på volter så han fick flexa ordentligt åt båda hållen. Vilken han var väldigt duktig på. Så i Slutt var han som sagt super fin och jag är helnöjd över ridpasset!

Sen hoppade jag upp på kingen och red i 15-20min i skritt och trav. Han är i igångridning just nu för tillfället så med han är det bara massor med övergångar, förflyttningar och få han rund och låg då han inte har några muskler för tillfället. Men Kingen är en väldigt fin häst och försöker alltid göra rätt. Så det var mysigt! :)

Sen fick Stickan bara ha träns på sig i spiltan och vänja sig vid det. imorgon ska jag försöka släppa honom i ridhuset så får vi se hur hans steg är osv. :)

casper :)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0